Escaping one last time

Nu får vi se hur det går. Skolan är väl inte på topp. Jag blir bara mer och mer skoltrött för var dag som går. Men snart så, snart har man förhoppningsvis tagit studenten och allt kommer blir bättre igen. Dock är veckan väldigt stressig nu och jag hoppas verkligen jag hinner med att göra allt som ska göras.
Farmor ligger fortfarande på sjukhuset och det verkar inte gått som förväntat och det ser inte så bra ut. Hoppas det går bättre snart i alla fall <3
Imorgon blir det skola, plugg och projektarbetes-möte plus att jag sen ska simma med Lisa efter.
Vi har snackat lite om att börja träna lite och röra på oss så man kanske förhoppningsvis kan vara redo för sommaren iår, haha.
Men nu blir det tillbaka till skolvärlden och plugga lite inför provet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0