smääää

Träffade Neni en stund idag, så passade på att lägga in en smickrande bild på henne^^

Smask!
Sitter hemma med huvudvärk. Tror att den dära naturkunskapen inte är bra för mig (eller någon annan), inte heller företagsekonomin. Så sjukt tråkiga ämnen som jag inte ens förstår varför man har egentligen. Borde inte skolan vara kul och lärorik? Nee utan gör alla lektioner och ämnen så tråkiga så möjligt. Det är säkert bra!
Nej, nu ska jag inte klaga. Jag är en god människa, haha.
Btw, så borde jag fått min mobil idag, men skräll så fick jag ju inte det. Hoppas den kommer imorgon. Sen borde jag också ge mig ut och fota lite till portfolion. Men det känns dock inte så kul när det är så himla sjukt kallt ute.
Nu blir det i alla fall att lägga mig och se en film eftersom jag måste varva ner ganska tidigt p.g.a magkatarren. Så idag blir det att titta på the gruffalo.

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA snygging <3

2010-09-27 @ 21:10:50
URL: http://spankedpasta.blogg.se/
Postat av: Dasha

Haha, fan va söt :D

2010-09-28 @ 19:57:46
Postat av: neni

Andreas, ibland är du ju bara för störd! ;)

2010-09-28 @ 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0