Redan på Torsdag?!

Sitter hemma och tråkar. Känner av biverkningar från min medicin som jag fått börja ta nu. Men som tur är, är det inte de ovanligaste biverkningarna jag känner av som tillväxt av bröst på män eller hjärtstopp, utan yrsel och liknande. Har haft en sjukt tråkig dag idag, ville verkligen tillbaka till skolan för en gång skull. Men men, imorgon måste jag ta mig dit och få reda på min praktikplats. Jag ska nämligen redan börja nu på Torsdag med min praktik, medan alla andra börjar nästa vecka. Nervöst!
Hoppas det blir kul i alla fall. Sen så hade vi ett litet kalas hemma hos Michael i Lördags, där vi firade hans kusin Daniel, men som just nu befinner sig på Nya Zeeland, och Michael. Det blev japansk hemmalagad mat som heter Biff Teriyaki, mums! Dock kunde jag inte äta så mycket pga magen, men men det kommer väl fler tillfällen. Men nu tänkte jag sätta på en film, har inte bestämt vilken än, känns som jag redan sett ALLA filmer som finns, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: richard nilsson .

naw! grattis till din onepiece förresten! :)

2010-09-21 @ 21:10:25
URL: http://richardnilssonn.blogg.se/
Postat av: richard nilsson .

naw! grattis till din onepiece förresten! :)

2010-09-21 @ 21:10:31
URL: http://richardnilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0