Tillbaka för att klaga

Japp, nu var jag tillbaka här igen, mestadels för att klaga eftersom ingenting nytt har hänt det senaste.
För det första så hoppas jag verkligen att Västerhöjdsgymnasiet rättar till sig lite snart! Är sjukt trött på att få veta massa skit precis dagen innan. Förra veckan fick vi reda på vad vi skulle ha på ett prov dagen innan, så hem o läsa på 50 sidor. Sen i Onsdags fick jag reda på att jag får IG-varning i svensa B för att jag glömt lämna in någon uppgift för ett år sen, och jag får ju inte veta något av min svensklärare utan av min mentor som på köpet "glömmer av" mitt utvecklingssamtal. Sen idag får jag reda på att jag har prov på Onsdag på ca 100 sidor...
Jag är så sjukt trött på skolan och att de gör såhär förbättrar det ju inte! Trött på att skolan aldrig hjälper oss att ens vilja gå till skolan utan de bara gör allt värre.
Menmen, annars så har det väl inte hänt så mycket. Vart på bio en hel del, haft mysiga fredagkvällar hemma hos michael med mycket god mat, gott folk och många goda skratt.
Nästa vecka bär det av mot Turkiet, dock kommer halva resväskan bestå av skolmaterial tack vare min underbara skitskola.

Kommentarer
Postat av: julia flarnis pumbaa madicken larsson

haha word, kavelbro var likadant

2010-11-09 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0