Helgen

Sitter hemma nu och känner mig lite smått sjuk faktiskt, inte så kul.
Men helgen däremot blev ett lyckad slut på veckan. Fredagen spenderades i Skövde på husaren med Emma, Paméla, Michael och Robin, helt okej kväll dock inte mycket folk. Lördagen blev en riktig slappdag sen. Det blev att åka till Emma där vi såg på film, Preditators, helt okej film faktiskt, kanske lite för uppenbar ibland också men jo jag tyckte den var helt okej. Senare på kvällen drog vi till Emma (Kling) och hade en riktigt mysig kväll där, haha.
Idag så blev Michael tyvärr jätteförskyld, poor thing! Så det blev en slappardag idag igen. Det blev att åka in till Skövde en sväng och titta runt på Rean som vart där nu i helgen. Fanns väl inget speciellt. Eller ja, det gör det ju aldrig i Skövde.
Men nu måste jag sätta mig och plugga lite. Känns som jag börjar halka efter igen xD.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sjukt snygg :)<3

2010-10-04 @ 21:03:41
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0