I've just realized

Vill bli brun igen!
(gammal bild btw)


Ingen skola för mig idag, vaknade med migrän och illamående så blev att vara hemma. Så typiskt mig att må dåligt när det är som varmast ute. Men har i alla fall var ute en halvtimme idag bara för att få känna av solen lite. Annars har jag legat i sängen hela dagen och försökt sova. Jo jag försökte plugga lite med förut men orkade inte, det enda jag gjorde va att skriva över lite arbete till datorn från papper.
Snart är det äntligen helg igen, fy fan vad skönt säger jag! Läst också på aftonbladet.se förut att det skulle bli toppenväder i helgen så vem vet, kanske blir året första dopp då. Annars får jag lägga mig ute lite och sola för att äntligen få lite färg på min bleka kropp.

Kommentarer
Postat av: Jasmine Skavning Sahlén

Men hallå, snyggbrunis ^^

2010-05-21 @ 10:41:34
URL: http://jasminesahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0