Här näst, Projektvecka. Angeläget!

Det blev till slut en bra och rolig helg ändå.
Gårdagen slutade riktigt bra. Det var mycket roligare än förväntat, och umgänget var trevligt. Gratis mat, gratis sprit, och massa kul människor. Ja, vad man kan berätta mer, eller vad borde man berätta mer, haha. Idag har det inte hänt mycket alls. Vaknade vid halv 2 och tillslut åkte jag, Michael och Robin in till Skövde.
Blir att titta igenom intervju-frågor till imorgon snart. Jag och Mikaela ska nämligen till polisen på intervju. Hoppas det kommer gå bra, haha. Nu är det som sagt schemabrytande vecka pga projektvecka. Hur skönt som helst att slippa alla tråkiga lektioner.

Kommentarer
Postat av: Jonathan Cabrera

Tack:) hehe jag ser inte mig själv som bra ;P är självkritisk ;( ahha

2010-03-21 @ 23:28:12
URL: http://jonathancabrera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0