Alice i underlandet

Igår så var jag och Michael på Alice i underlandet, och hans mamma och martin var på farsan.
Alice i underlandet måste jag faktiskt rekommendera stark. En mycket bra film! Jag tror faktiskt att det är den bästa filmen under hela 2009 och än så länge 2010. Sen tror jag att jag blivit kär, mina två små tjockisar<3

Tweedledee och Tweedledum

Just nu sitter jag i sängen och spelar spel medan Michael självklart är duktig och städar hans rum. Ikväll blir det att gå till Robin och fira honom. Han fyller ju trots allt år på Söndag. Helt sjukt hur många som fyllt år denna veckan. Min morbror, Samantha, två andra gamla klasskamrater, min lillasyster och Robin.

haha snyggt!

Nu blir det snart att äta lite mat och göra sig i ordning för kvällen.

Kommentarer
Postat av: sandra

du och michael på översta bilden eller? <3

2010-03-07 @ 20:53:32
URL: http://sandraadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0