Göteborg, Sola/Bada, Midsommar, Sola/Bada

Jag har uppdaterat riktigt dåligt det senaste och kanske beror det på det fina vädret som vi haft det senaste. Jag har bland annat vart i Göteborg med Lisa som var riktigt najs. Sen har det blivit mest bad och sol osv.
Midsommar blev helt perfekt tillslut. Fast att man inte hade något inplanerat. Det blev så att jag och Michael gick till Jasmine och Anton där vi grillade och hade en Femkamp. Dock kom jag sist på femkampen men det gör inget, haha. Jag hade roligt ändå.
De senaste dagarna har bestått av sol och bad, plus att vi vart ute med Michaels pappas nyinköpta båt. Jag säger bara: Jag vill med ha en båt!! Så sjukt najs att kunna åka ut så på Vättern precis när man vill och va ifred och ha sitt egna område där ingen stör.
Jasmine får stå för avslutet på inlägget och det görs med en bild på henne, haha!

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA



BILDEN!!!

2010-06-29 @ 22:12:45
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0