vatttenflåsa eller vattenblåsa, whatever?

Jag har precis städat färdigt hela mitt rum, blockat undan tvätt/disk,dammsugit och dammat och gjort rent spegeln. Skolan rullade på som vanligt idag förutom att idrotten var roligare än vanligt så vet jag att det kommer bli en riktigt tråkig dag, speciellt på grund av att jag fått värsta stora vattenblåsan på min stortå efter idrotten. Sen efter skolan gick jag och Lisa lite på stan, köpte en mössa som jag tyckte såg mysig ut.
Nu ska jag gå ner o försöka hitta något att käka, har inte ätit någonting idag än eftersom jag slutade skolan innan maten och sen ska jag nog lägga mig i sängen för jag fick sjukt ont i min rygg nu, hoppas bara det inte är långvarit.
Imorgon blir det att åka till Hjo och jag spenderar hela helgen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0