4 månader och en underbar helg

Veckan lider mot sitt slut, eller ja, snart i alla fall. Ingen skola för mig idag och ingen skola imorgon, ska bli skönt att slippa dra sig iväg till skolan. Men blir att plugga rätt så mycket ändå. Har ändå massa saker att plugga som t ex:
  • Samhällskunskap - hemtenta
  • Textkommunikation - Novell, Layout och Bokrecension
  • Svenska - Argumentation
  • Historia - hemtenta och prov
  • Matte - prov
Ja, jag orkar inte rabbla upp mer, men det är ganska mycket att göra, men imorgon är det den 27, som betyder 4 månader, som sen kommer att firas på fredag med en romantisk middag mycket god mat och goda desserter och sen kommer vi nog att festa med kompisar. Kommer bli både mysigt och kul.
Nu ska jag däremot lägga mig och se på Twilight: New Moon och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Michael

4 UNDERBARA MÅNADER <3<3<3

2010-01-26 @ 23:20:14
URL: http://wordfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0