SOOOOMMMMAAARRR

Det är inte klokt hur mycket jag saknar sommaren. Det går knappt inte en dag utan att jag hör folk som pratar om att de ska åka utomlands osv. Blir så avundsjuk på dem, varför kan de inte bjuda med mig?
Ne men som sagt, jag har tröttnat på vintern nu. Det är bara kallt och massa snö och jobbigt. Sen så är skolan sjukt jobbig med. Speciellt alla muntliga grejer. Sen vill jag skaffa hund med, har alltid velat ha en och hoppas verkligen att jag snart kan skaffa.
Men men ska inte klaga så mycket, nu ska jag titta lite efter födelsedagspresenter, fyller år om exakt 3 månader och man måste ju va ute i god tid. sen ska jag gå ner och duscha och göra lite te och lägga mig i sängen och se en film.

Kommentarer
Postat av: Michael

Jag håller med om allt förutom att jag inte fyller år om 3 månader xD <3

2010-02-02 @ 22:13:05
URL: http://wordfail.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, vi fyller snart <3

2010-02-03 @ 00:49:37
URL: http://sandraadam.blogg.se/
Postat av: Moa

Det e ju min vovve ju!

2010-03-04 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0