<3

Jag har precis kommit hem efter att spenderat dagen hos Michael och skolan var lika ovärd som vanligt. Fick en tidig Alla-Hjärtans-Dag-present som var ett fint silverhalsband.

Sen så händer det väl inte mycket mer, har en sjukt slapp vecka men, vad jag vet en läxa. Sen nästa vecka är det lov. Ett välbehövligt lov med. så händer det väl inte mycket mer, har en sjukt slapp vecka men, vad jag vet en läxa. Sen nästa vecka är det lov. Ett välbehövligt lov med.
Nu är däremot Michael på väg mot Skövde för att käka på Donken, japp han kommer bli tjock och flötig. Medan jag ska hoppa in i duschen och sen äta lite kvällsmat. 
Här kommer lite mer bilder som jag kände för att lägga upp.

 

Världens sötaste hund

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Michael

Jag är flötig och ful :( Men jag har i alla fall dig <3

2010-02-08 @ 23:17:11
URL: http://wordfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0