Projektvecka check!

Så då var denna veckan över och lika så projektveckan. Veckans tema var ju att göra StopMotionfilm, och jag och jennie gjorde två kortfilmer. En tog vi idéer ifrån av en musikvideo och den andra tog vi idéer ifrån filmen the grudge.
Om jag får säga som jag tycker, som jag självklart får eftersom det är min blogg haha, så tycker jag att filmerna blev sjukt nice. Självklart hade man ju, om man vetat, kunnat ta fler bilder och få dem att bli ännu bättre men som jag sa så tyckte jag dem blev riktigt bra ändå.
Imorgon börjar jag 12, då vi bara ska redovisa filmerna och sen är denna veckan också slut.


The grudge-filmen (måste ses på helskärm)



Sverigetrotters


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Fan vad roligt Adde! Det där vill jag med göra:) !!!

2010-12-02 @ 23:07:18
URL: http://kimza.se
Postat av: Andreas

KIM: Du får väl komma tillbaka till sköna skaraborg o va med o göra en då:)

2010-12-02 @ 23:48:11
URL: http://smelyalata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0