Julavslutning imorgon

hej hå!
Imorgon är det äntligen julavslutning, och jag säger bara fy fan vad gött. Det ska bli så skönt att få slippa skolan ett tag. Har seriöst tröttnat så enormt på skolan. Haft en lika sjukt ovärd skoldag med, åkte in till skolan hade lektion i kanske 15 min och sen slutade jag. Liksom varför kan man inte få reda på sånna saker innan? Jag hade kunnat sova till typ 5 eller något, okej 12 eller 1 kanske. Men ändå, blir jätteirriterad av sånt.
Men men, imorgon efter skolavslutningen ska jag försöka gå till HM igen och leta efter någon mysig tröja att köpa, jag va där idag med men hittade ingen, men kanske om jag har väldig tur hittar jag en imorgon. Fick som sagt ett presentkort av Michael där, (och vi som sa att vi inte skulle köpa någon julklapp till varandra). Så då köpte jag en halsduk till han idag. Till en början var han rejält skeptisk men nu så älskar han den. Sen åker jag till Michael och spenderar mina sista timmar innan julafton där. Det kommer bli jättekul, ska ha en rejäl, (med stort R) flötardag. (sen ett litet förlåt för alla feta stilar i texten men kände att jag ville ha lite variation i texten)

Kommentarer
Postat av: Michael

Riktigt nice bild <3 Och ja, jag älskar halsduken, den är varm och snygg <3 Och oj oj oj, vad det ska flötas imorgon ^^ xD

2009-12-21 @ 22:20:04
URL: http://wordfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0