Canon EOS 450D / Avatar

Fick en sen julklapp igår. Eller kanske till och med två stycken. Till att börja med ringde mamma mig när jag och Michael precis hade kommit in i skövde och började prata på om systemkameror och att hon ville att jag skulle komma och titta på den som de mer rättare sagt hade bestämt sig för att köpa till mig. Så självklart åkte vi dit och det blev en Canon EOS 450D, helt okej faktiskt. Sen så blev det att titta på Avatar, som jag själv tyckte va bra MEN att den kan vart 1 timme för lång. Alltså, den var faktiskt sjukt bra med handling och effekter och allt det där, men vissa scener tyckte jag var alldeles för utdragna. Filmen skulle få en 4 av 5 av mig.
Snart är det nyår med, blir att "fira" det i hjo, inte så chockerande kanske men så blir det i alla fall. Jag och Michael ska till hans gamla klasskamrat eller något sånt va det. Sen lär vi väl träffa Robin och Mio med hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0