Blev väl inte riktigt som jag tänkt mig

Nej, som sagt det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Julen brukar rulla på och vara ganska mysig och jag trodde den skulle va perfekt i år med massor av snö utomhus och sånt. Men så blev det ju inte alls.
  • Maten hade jag redan tröttnat på efter att ha ätit julbord tre gånger redan.
  • Sen har jag tråkig släkt
  • Ingen var speciellt taggad för julafton
  • Tråkiga julklappar
  • Migrän på kvällen
Och det slutade väl inte där, finns massa saker att ta upp men som jag inte orkar. Men nu ska man inte hålla på att deppa hela tiden. Får se fram emot söndag då jag och Michael ska på Avatar. Nu blir det att se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0